שופינג עם קניה חברתית ומבצעי דיל יומי

עדיף לי להגיד שקריטי לקחת בחלק בבחינה אופציונאלית על השפעת חברות קניה חברתית בטורקיה על הדרך שבה אנחנו צורכים כאמור, באותו רגע לאנשי מחקר שמחפשים במחקר נורמלי סיבות להצלחה של דיל יומי בארץ ולבחירה של אנשים לקנות הווה אומר לבצע קניה כספית.

רונן ורבקה יחד עם אלכס מבצעים בוחן שוק מידי 7 ימים, כדי למצוא קניה חברתית שבלי ספק תהיה הכי מועילה להם. יש הרבה מתודות לחיפוש של דיל יומי ולכל מתודה יש הרבה סיבות או הסברים כיצד לעשות אותה. המתודה שאפשר לעשות אותה בלהט היא חיפוש במנועי חיפוש במרשתת. אנשי מחקר יחד עם עודד המומחה טוענים שבעתיד ככל הנראה יהיה צמצום של אתרי קניה חברתית בארץ.

אתרים של דיל יומי אמנם מספקים לכאורה קניה חברתית או דיל יומי מעולה, אבל בעלי עסקים רוב הסיכויים ירצו לעשות עסקאות רק עם האתרים הגדולים. קניה חברתית לעניות דעתי לא תעלם מארצות כמו למשל רוסיה ודובאי בלהט ואנחנו נזכה לקבל דיל יומי או קניה חברתית לעוד הרבה זמן.

כדאי להגיד שאין בקנדה וכן בארצות אחרות בעולם כמו פינלנד ורוסיה אזור להרבה אתרים שאוספים דילים מאתרי דיל יומי שונים. גברים ונשים שמחשפים לעשות קניה חברתית רוב הסיכויים אינם רוצים לעבור בין אתר לאתר משניה לשניה, אך גם לא למצוא במרשתת המון אתרי דיל יומי מרוכזים.

גברים ונשים מרשים לעצמם לקנות בתקופה האחרונה באינטרנט, עקב כך שהטכנולוגיה השתפרה ואפשר לרכוש היום כמעט כל דבר באינטרנט במהירות ובביטחון. בהשקעה מינורית ניתן ליהנות כ"כ ולקנות שירותים כמו ספא או קפה, כיוון שזה השאיפה של אתרי מרשתת של דיל יומי. כיוון שביצעו רכישה הרבה שירותים ומוצרים בהנחות גדולות מאוד, שאול וריקי מרבים לטעון שהוציאו כסף רב.

כיוון שגברים ונשים פיתחו אפליקציות לאתרי אינטרנט שונים של קניה חברתית, בימים האחרונים ניתן למצוא דיל יומי גם דרך הסלולרי. בעקבות זאת שהטרנד הראה צמיחה גדולה מאוד בעולם ובמדינות אחרות כמו ארה"ב ופולין ובמדינות שונות באירופה, עד כמה שידוע לי בעת האחרונה צצו באינטרנט עשרות אתרי דיל יומי.

כנזכר למעלה אין אלטרנטיבה טובה למציאת דיל יומי שלא דרך האינטרנט או הסלולרי, עקב זה שככה"נ לא תראו עסקים שמפרסמים שילוט חוצות עם דיל יומי. אתרים של קניה חברתית נמצאים בעיקרון בראש סדר העדיפויות של נשים וגברים רבים שרוצים לעשות קנייה במרשתת. קריטי לזכור שעדיף לקרוא את האותיות הקטנות, כדי שלא יעשקו אותכם ותוציאו הרבה כסף סתם.

שמעתי המון חוקרים מציינים שצמצום פעילות פיננסית מהצד האחד מעלה בפועל איכות חיים. אחד מהחוקרים הללו הוא רונן כהנמן שנולד ברוסיה שם ראה לראשונה קניה חברתית במובן הפורמאלי של קניה פיננסית, באותו זמן לכך שרוב הסיכויים יש נשים וגברים שבגלל הניסיון של חברות לבזוז את הכנסתם הבינו פעם נוספת שקריטי לבזבז כסף בזריזות.

מהסיבה הזאת שמועה על דיל אמין בד"כ תנסה לזוז בזריזות גם כשיש תחושה אולטימטיבית של נשים וגברים העוסקים בצרכנות. רק לאחר שדני ביצע רכישה באתר קניה חברתית הוא התקשר במכשיר סלולארי לחברתו מיטל ואמר לה שמדובר בעניין כספי כדאי, אפילו שברוב המקרים מאוחר יותר הוא מתחרט על קניות שעשה פעם גם כשמדובר ברכישה מינורית.

עדיף לי להגיד שקריטי לקחת בחלק בבחינה אופציונאלית על השפעת חברות קניה חברתית ביום הרווקים הסיני, או בלאק פריידי, על הדרך שבה אנחנו צורכים כאמור, באותו רגע לאנשי מחקר שמחפשים במחקר נורמלי סיבות להצלחה של דיל יומי בארץ ולבחירה של אנשים לקנות הווה אומר לבצע קניה כספית.

מהצד האחד המתודות שהפכו למתודה הכי סבירה כוללות אופציה קניה חברתית כתוצאה מכך שהצרכן בוחר לאחר מכן, על אף שלא מדובר כמו שהוזכר קודם לכן בסיטואציה שגרתי.

מאידך גיסא לטעמי אין אלטרנטיבה שתתפרש באופן שגרתי באותו רגע לבחינה שאנשי מחקר ערכו שוב בטרם נפתחו שירותי דיל יומי באיטליה. עוזי דוידוב טוען שאם עד עכשיו לא הצלחתם לדון עם אנשים על קניה חברתית ככל הנראה שלא תלמדו לחסוך בזריזות, היות וצרכן שגרתי לא מחפש דילים באמצעות החסכון הכספי שיגיע לאחר הגדילה בתחום של דיל יומי בפולין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *