קמפיין חדש למומחים של טפחות

54% מציבור לוקחי המשכנתאות בישראל בוחרים לקחת משכנתא בטפחות דביר בקמפיין חדש המציג את המתנה שקנה לאשתו לקראת יום נישואיהם בזכות המומחים של טפחות

87% מציבור לוקחי המשכנתאות בישראל נהנה לצפות בדמותו של דביר בפרסומות של מזרחי-טפחות!

דביר נתפס כאמין, משכנע, מצחיק ומרגש הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-3 מיליון ₪

מחפשים היכן לקחת משכנתא? לא יודעים איזה מסלול הכי מתאים לכם? המומחים של טפחות יוכלו לתת מענה על כל השאלות. בסקר חדש שערך לאחרונה בנק מזרחי-טפחות על ידי חברת שילוב אינטרסייט בעקבות הקמפיין החדש, עולה כי 54% מקרב אלו אשר מתכוונים לקחת משכנתא בזמן הקרוב השיבו כי הם היו בוחרים לקחת משכנתא בטפחות, זאת לעומת 20% אשר ציינו את בנק הפועלים, 11% השיבו כי מעדיפים את בנק לאומי ו-8% בלבד ציינו את בנק דיסקונט. עוד עולה מהסקר כי 87% מציבור לוקחי המשכנתאות בישראל נהנים לצפות בדמותו של דביר על מסך הטלוויזיה וכי הוא נתפס כאמין משכנע, מצחיק ומרגש.

הסקר נערך לקראת הקמפיין החדש אשר מציג כי בהחלטה חשובה כמשכנתא חייבים לפנות "למומחים של טפחות". טפחות כיום הינו הבנק המוביל בתחום המשכנתאות בארץ והקמפיין הנוכחי הינו נדבך נוסף לחיזוק מעמד הבנק בתחום זה. הקמפיין החדש יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך 3 שבועות. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3,000,000 ₪

הקמפיין הנוכחי בכיכובם של דביר בנדק ואשתו עירית נתן מציג באווירה רומנטית את השניים יושבים ביום נישואין בחצר ביתם, אותו רכשו בעזרת יועץ משכנתאות של טפחות. דביר מציין בפני אשתו כי אם בעבר לא יכלו להרשות לעצמם לנסוע לירח דבש, כיום בזכות לקיחת המשכנתא אצל המומחים של טפחות, הם משלמים פחות בכל חודש, וכך, הוא יכול לפנקה בנופש בחו"ל. אשתו אשר מתרגשת מהטיסה הצפויה, מגלה כי השניים טסים לגביע האלופות במנצ'סטר. גם בקמפיין הנוכחי דואג מזרחי-טפחות לשמור על הומור ומקוריות.

הקמפיין מדגיש כי המומחים של טפחות הסתכלו קדימה אל העתיד ודאגו לחיסכון החודשי, וכך הצליח דביר להעניק לאשתו נופש ליום נישואיהם. בהצגת הסיטואציה של דביר ואשתו, מדגיש הבנק כי בהחלטה חשובה כמו משכנתא חייבים לפנות למומחים של טפחות כי רק המומחים של טפחות מסתכלים קדימה ודואגים שהצרכן ישלם פחות בכל חודש.

נעמה גת, סמנכ"ל שיווק מזרחי-טפחות: "בקמפיין החדש של המומחים של טפחות, בחרנו בעזרתו של דביר, להדגיש את חשיבות ההחלטה של לקיחת משכנתא על ידי הדגמה של סיטואציה אותה ניתן למצוא בכל תא משפחתי. ההחזר החודשי על המשכנתא הינו השיקול העיקרי טרם לקיחת המשכנתא והמומחים של טפחות המודעים לשיקול זה, מתאימים לכל אדם את המשכנתא הטובה ביותר עבורו תוך הסתכלות קדימה וחשיבה על העתיד."

הסקר מהווה מדגם ארצי מייצג אשר נערך בקרב 214 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 25-49 ומעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *